7 nachtjes - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van Emilie Lieverdink - WaarBenJij.nu 7 nachtjes - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van Emilie Lieverdink - WaarBenJij.nu

7 nachtjes

Blijf op de hoogte en volg Emilie

19 Augustus 2015 | Nederland, Winterswijk

Hey!

Voor mijn studie zal ik drie maand en drie weken in Zuid-Afrika verblijven om daar vrijwillig aan het werk te gaan als fysiotherapeut op een school voor gehandicapte kinderen en om onderzoek te doen voor mijn afstudeerproject. Natuurlijk zal ik nog gaan rondtrekken om de bijzondere plekjes van Afrika te ontdekken. Ben je nieuwsgierig wat ik ga doen en zien? Scrol, en blijf lezen!

Liefs, xoxo

  • 19 Augustus 2015 - 19:57

    Margo:

    Hoi Eem,

    Heb me al aangemeld om jouw avontuur bij te houden, spannend hoor.
    Zie ik je nog even voor je weggaat?
    Wil je even een knuffel geven

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emilie

studente fysiotherapie, houdt van lange wandelingen, verslaafd aan muziek, lievelingsdier is een hond, smerigste eten dat bestaat is gekookte witlof, het land dat ik ooit nog wil zien is alaska, en toen was mijn profielomschrijving wel vol genoeg. lees ze! :-)

Actief sinds 15 Aug. 2015
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 3881

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2015 - 17 December 2015

Fysiotherapie in Pretoria

Landen bezocht: