Fysiotherapie in Pretoria - Reisverslagen van Emilie Lieverdink - WaarBenJij.nu Fysiotherapie in Pretoria - Reisverslagen van Emilie Lieverdink - WaarBenJij.nu

Fysiotherapie in Pretoria

Hey!

Voor mijn studie zal ik drie maand en drie weken in Zuid-Afrika verblijven om daar vrijwillig aan het werk te gaan als fysiotherapeut op een school voor gehandicapte kinderen en om onderzoek te doen voor mijn afstudeerproject. Natuurlijk zal ik nog gaan rondtrekken om de bijzondere plekjes van Afrika te ontdekken. Ben je nieuwsgierig wat ik ga doen of heb gedaan?
Scrol, en blijf lezen!

Liefs, xoxo

Recente Reisverslagen:

22 November 2015

Finaleknaller: ‘bed’ luck

06 November 2015

Nieuw leesvoer met Tom Rosenthal - Go Solo

09 Oktober 2015

Hoeveel strepen heeft een zebra?

15 September 2015

Watskeburt?

02 September 2015

Weer met twee benen aan de grond!
Emilie

studente fysiotherapie, houdt van lange wandelingen, verslaafd aan muziek, lievelingsdier is een hond, smerigste eten dat bestaat is gekookte witlof, het land dat ik ooit nog wil zien is alaska, en toen was mijn profielomschrijving wel vol genoeg. lees ze! :-)

Actief sinds 15 Aug. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3871

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2015 - 17 December 2015

Fysiotherapie in Pretoria

Landen bezocht: